vrijdag 28 augustus 2015

Soep

Het klinkt best lekker, en zo nu en dan nemen we het er ook wel van. Soep. Favoriet hier is de beter gevulde soep, met veel groente en balletjes. En al helemaal als je het in een kom geserveerd krijgt, waar je lekker je handen omheen kunt leggen.

Soep is ook het thema van de eerste Mini Mystery bij Chefwol.nl. De inschrijving zal starten op 5 september aanstaande, en begint op 1 oktober. Ik zal niet te veel verraden.
Zoals ik al schreef: soep geeft een warm gevoel in je lijf, en in de herfst kunnen wij dat best wel gebruiken. Al gokken we een beetje op een Indian Summer natuurlijk.

De mini mystery is toegankelijk voor breienden en hakenden; en als optie zou je er zelfs voor kunnen kiezen om de naalden direct mee te bestellen.

Vandaag deel ik ook een paar kleurstalen, die binnenkort bij Chefwol te vinden zijn. Onion Wool & Nettles, een mooi garen, waarin je zomaar een mooie warme trui zou kunnen breien. Vooral de jeans is heel geschikt voor een Visserstrui, en, om je direct uit de droom te helpen: de brandnetels in dit garen prikken niet. Ik heb de vezels gevoeld van de brandnetel, zoals ze in de wol zitten - die zijn verbazend zacht.





2 opmerkingen:

  1. klinkt heeeeel bijzonder.......is het moeilijk???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor ben benieuwd naar de mini mysterie's , ik heb net een paar sokken af in het garen Onion ....mooie draad ...

    BeantwoordenVerwijderen