zondag 8 januari 2017

[SCHEEPJES CAL HYGGE] Blog aankondiging

Lieve lezers,

De Scheepjes CAL Hygge is een CAL waar ik (Alexa/ Amilishly) enorm naar uitkijk. Ik vind samen haken aan een gemeenschappelijk project enorm leuk om te doen, maar vaak vind ik de projecten te groot of is het net niet mijn smaak. Deze keer wordt haken gecombineerd met mooie kruissteken om een shawl te maken... of een wandhanger ;) Want dat leek mij ook wel een leuk plan. Een iets kleiner project en daarom vond ik het een geschikt moment om mee te doen.

Sneak preview van de Hygge CAL
De CAL is ontworpen door Kirsten van Haakmaarraak en gaat omstreeks 15 februari van start. De CAL zal dertien weken gaan duren. Nog een reden voor mij om mee te doen aan deze CAL is dat ik gek ben op ScandinaviĆ« en de mooie patronen die daar terug te vinden zijn.

Ik wil via de Chefblog, Facebook en mijn Instagram, mijn vorderingen met jullie delen. En ik hoop natuurlijk dat jullie jullie vorderingen ook weer met mij delen. Want dat zou best Hygge - oftewel gezellig - zijn.


Voor de CAL kan worden gekozen uit drie - prachtige - kleuren paletten. Rainbow, Jewel en Pastel. Elk pakket bestaat uit tien bollen Cotona in deze mooie kleuren en elf bollen Stonewashed.

Mijn keuze is gevallen voor Jewel (al gaat mijn innerlijke unicorn voor Rainbow) met zijn mooie verzadigde tinten. Deze keuze was enorm moeilijk voor een twijfelkont zoals ik ;) Ik kan niet wachten om met deze mooie bolletjes aan de slag te gaan.

Haakt u of jij ook mee?

De pakketten voor de Scheepjes CAL zijn te bestellen via deze link (klik hier)

Liefs,

Alexa (Amilishly)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen