vrijdag 24 februari 2017

[SCHEEPJES CAL HYGGE] Blog 3: Geborduurde bloem [WEEK 2]

Week 2 ging woensdag van start. Iets rond 13.00 kon het nieuwe deel van de CAL worden gedownload. Deze week wordt begonnen met borduren van het eerste stukje. Iets waar ik heel erg naar uit keek,



Maar eerst even terug naar afgelopen week, want ik wil graag het resultaat met jullie delen. Zoals ik al schreef, heb ik de volgorde van de kleurtjes iets omgegooid naar een volgorde die meer bij mij past. Ik ben enorm blij met hoe dit heeft uitgepakt. En ik zie dat meer mensen hun eigen twist geven aan hun project.




Op instagram worden de #hashtags al goed gebruikt en mijn bericht stond zelfs een tijdje bij de meest populaire berichten, Wie scrolt deze hashtags ook door? Ik vind het zo leuk om iedereen hun project tot leven te zien komen! Ik denk dat mijn Jewel een wandkleed of tafelloper zal worden. In ieder geval wil ik hem een mooie plek in het huis geven. De grijze stonewashed past ook prima bij ons interieur. Wel kriebelt het om nog een eigen variatie te bedenken... ik zie zo veel leuke dingen voorbij komen!

En nu ben ik volop bezig met week 2. Het borduren vind ik echt heerlijk om te doen. Lekker grote grove steken. En het lijkt me echt een keer leuk om één van de jurkjes van mijn amigurumi op deze manier te borduren (wel een ander patroontje natuurlijk). Volop inspiratie dus.



Zoals jullie zien, hou ik bij het borduren wel de juiste kleuren aan :) En ik borduur kleur voor kleur, in plaats van bloem voor bloem. Het resultaat van week 2 laat ik in de volgende blog zien :)

Hoe vinden jullie (het volgen van) de CAL?




2 opmerkingen: