woensdag 30 januari 2019

Monsterwanten

Tussen de bedrijven door probeer ik ook wel eens wat op te maken. In het afgelopen jaar had ik ruim 300 gram aan sokkengarenresten verzameld. Dat is veel. Die heb ik in twee gelijke porties verdeeld, opgedraaid en gecaked. Toen in mijn privé stash gedoken, waar een flink aantal bollen liggen te liggen. Daar heb ik er eentje uit gepakt, en ben eerst een paar sokken gaan breien. Monstersokken, omdat het kleurencombinaties werden, die je niet zo zou uitkiezen.

Johan wilde die wel, dus dat werd een warm paar voor hem.

Toen verder gekeken wat er nog meer uit kon. Een paar wanten, die Monsterwanten werden gedoopt.

En nog had ik over. Er kan dus zeker nog een paar Monsterwanten uit. Omdat ik het patroon in Google Keep had geschreven, was het een koud kunstje om het even verder uit te werken. Je vindt het op Ravelry, in twee talen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten